• Styrk din krop med zoneterapi

Zoneterapi er velegnet som forebyggende behandling samt for sundhed og velvære. Ubalancer i kroppen, kan resultatet i sygdom, smerter, træthed og utilpashed. Zoneterapi hjælper ofte til at genoprette balancen.

• Zoneterapi kan afhjælpe lidelser som

Migræne

30 min. kr. 300
    3 behandlinger kr. 750

Hvad er zoneterapi

Zoneterapi er en form for massage af fødderne. Under behandlingen masserer zoneterapeuten føddernes under- og overside med lette tryk og skifter hele tiden mellem højre og venstre fod. Trykket på foden justeres efter klientens individuelle smertetærskel, således at zoneterapi behandlingen opleves som afslappende og behageligt.

Under og på fødderne findes et fuldstændigt kort over hele kroppen. Hver del af kroppen har en zone på fødderne, som kaldes en reflexzone. Hvis en del af kroppen ikke fungerer optimalt, opstår der ømhed i de tilsvarende reflexzoner. Ved at behandle med speciel zoneterapi trykmassage på reflexzonerne påvirkes organerne, kroppens energisystem afbalanceres, blodcirkulationen øges, spændinger opløses og affaldsstoffer transporteres væk fra de tilsvarende væv og organer.
Herved forbedres kroppens funktion og balance. Se mere om zoneterapi på www.fdz.dk.

Tilskud

Sygeforsikring Danmark giver tilskud til zoneterapibehandlinger. Tilskuddet gives til alle sygeforsikringen’s grupper pånær basisgruppen. Klinikken indberetter til Sygeforsikringen Danmark ved betaling af behandling hvorefter tilskuddet udbetales til klienten. Der skal være stillet en lægelig diagnose som klienten ønsker behandling for, dog skal der ikke laves en lægehenvisning. Vil du vide mere om tilskuddets størrelse eller andet, så klik ind på sygeforsikringen.dk

Der gives også tilskud til zoneterapi fra de mange sundhedsordninger der er tegnet igennem forsikringsselskaber. Er du i tvivl om du har en sundhedsordning du kan gøre brug af, så skriv endelig til klinikken og forhør dig.

Din sikkerhed

Jeg er medlem af brancheforeningen FDZ og RAB registreret.

Din sikkerhed for en professionel behandler.